Psihologia în tranzacționare

Tranzacționare înșelătoare. Practici comerciale înşelătoare

Conținutul

    tranzacționare înșelătoare

    O practică comercială este considerată ca fiind acţiune înşelătoare dacă aceasta conţine informaţii false sau, în orice situaţie, inclusiv în prezentarea generală, induce în eroare sau este susceptibilă să inducă în eroare consumatorul mediu, astfel încât, în tranzacționare înșelătoare ipoteze, fie îl determină, fie este susceptibilă a-l determina pe consumator să ia o decizie de tranzacţionare pe care altfel nu ar tranzacționare înșelătoare luat-o, chiar dacă informaţiile sunt, în fapt, corecte în raport cu unul sau mai multe elemente.

    O practică comercială este, de asemenea, considerată ca fiind acţiune înşelătoare dacă, în contextul prezentării situaţiei de fapt, ţinând cont de toate caracteristicile şi circumstanţele, determină sau este susceptibilă să determine consumatorul mediu să ia o decizie de tranzacţionare pe care altfel nu ar fi luat- O practică comercială este considerată ca fiind omisiune înşelătoare dacă, în contextul prezentării situaţiei de fapt, ţinând tranzacționare înșelătoare de toate caracteristicile şi circumstanţele acesteia, precum şi de limitele mijloacelor de comunicare utilizate pentru transmiterea informaţiei omite o informaţie esenţială necesară consumatorului mediu, ţinând cont de context, pentru luarea unei decizii de tranzacţionare în cunoştinţă de cauză şi, prin urmare, determină sau este susceptibilă să determine luarea de către consumator a unei decizii de tranzacţionare pe care altfel nu ar fi luat-o.

    Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    tranzacționare înșelătoare

    Biroul de presă al ANPC poate fi contactat prin: telefon - 12 75, interior tranzacționare înșelătoare - 34 61 sau email - Această adresă de email este protejată contra spambots.